Aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mathieu en Marco op reis - WaarBenJij.nu Aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mathieu en Marco op reis - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Bangkok

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Mathieu en Marco

01 November 2012 | Thailand, Bangkok

We zijn inmiddels aankomen in Bangkok, we moeten nu nog 5 uur wachten voordat onze vlucht naar de eindbestemming Hanoi vertrekt.
We moesten ff rennen om onze aansluitende vlucht naar Bankok te halen. Verder is alles goed gegaan, we keep you posted:D.

• 01 November 2012 - 07:42

Harry Leenheers:

Heren,

Is de reis in het vliegtuig goed verlopen? Geen last van jullie rug gekregen of op elkaar liggen kwijlen? ;)
    Nu al rennen ja en jullie zijn er nog niet eens :p wordt spannend! haha
    Veel plezier en ik blijf jullie volgen!

Harry Leenheers

• 01 November 2012 - 08:04

Tonnie Marijke Walraven:

Hoi Marco en vriend.

Wij wensen jullie een fijne reis toe. Geniet ervan.

• 01 November 2012 - 21:19

Michel Soetekouw:

Goeie reis, en geniet ervan.

• 02 November 2012 - 13:42

Leonie Brant:

Mathieu en Marco, geniet van de reis, succes met het halen van alle bestemmingen.
    Maak de reisvan je leven!!!! Groetjes.

• 02 November 2012 - 14:56

Fien Soetekouw:

Marco en Mathieu. Het begin van de reis is gemaakt. Geniet met volle teugen zodat je straks terug kunt kijken op een geslaagde reis. Groetjes.

• 02 November 2012 - 22:07

Wim Rdc Cw.:

Mathieu en Marco , zorg er samen voor dat het een supervakantie word,veel plezier , Team GGZ OOST BRABANT

• 03 November 2012 - 13:33

Harold:

hey maak er wat moois van jongens!

• 03 November 2012 - 13:40

Aggie:

Hee,
    Geniet ervan allebei! Veel plezier daaro, ben benieuwd naar de foto`s!
    Groetjes, aggie

• 03 November 2012 - 16:23

Twan En Leonieke:

geniet van het moois in ha long bay. hebben jullie toevallig de halong partycruise geboekt....

• 05 November 2012 - 11:07

Mathieu En Marco Op Reis:

De reis was inderdaad lang Hary, Maar hebben het goed doorstaan! Het verkeer is hier wel een grote chaos, maar went snel! Bedankt allemaal, komt goed! Het nieuwe verslag staat er inmiddels al op!